Orta Doğu’da savaş yeniden başladı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Orta Doğu’da savaş yeniden başladı
Abone ol
Hürmüz Boğazı'ndan geçen kargo gemisine yapılan saldırının ardından önce ABD, İran üslerini vurdu, ardından İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD üslerine saldırı gerçekleştirdi.

İRAN (İGFA) – Ateşkes anlaşmasının sonra Orta Doğu’da gerilim yeniden başladı. Hürmüz Boğazı’ndan geçen ABD bayraklı kargo gemisi İHA saldırısı ile vuruldu.

Saldırının ardından ABD Ordusu, İran’ın Hürmüz Boğazı çevresindeki üslerine saldırı gerçekleştirdi.

Saldırıya karşılık veren İran Devrim Muhafızları Ordusu, bölgedeki ABD üslerine füze saldırısı gerçekleştirdi.

İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, ABD’nin ateşkesi ihlal etmesiyle ilgili, “Pişman olacaklar.” dedi.

Başar Turizm

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Çorlu'da Şehit Polisler Emrah Koç ve Erkan Tütüncüler İçin 40. Gün Mevlidi DüzenlendiÖnceki Haber

Çorlu'da Şehit Polisler Emrah Koç ve Erk...

Ölüm sıcaklarına dikkat!Sonraki Haber

Ölüm sıcaklarına dikkat!

Yorum Yazın

Saygın Bobinaj - Ali Tüzel