© Ay Türk Haber 2022

EĞİTİMİN GENÇ NEFERLERİNE ANLAMLI UĞURLAMA: SİLİVRİ DEĞİRMENKÖY’DE PLAKET GURURU!

Silivri Değirmenköy Atatürk Ortaokulu’nda başarıyla görev yapan ve çeşitli projelerle geleceğin teminatı Türk gençliğine ışık tutan öğretmenler, düzenlenen anlamlı bir törenle yeni görev yerlerine uğurlandı.

İSTANBUL / SİLİVRİ — Eğitim ve kültür hayatımızın köklü duraklarından Silivri Değirmenköy Atatürk Ortaokulu, okul bünyesinde uzun süredir büyük bir özveriyle görev yapan emektar öğretmenleri için anlamlı bir vefa ve uğurlama programı düzenledi. Okulda yürüttükleri başarılı projelerle, milli eğitime ve öğrencilerin gelişimine büyük katkılar sunan eğitim neferleri, düzenlenen plaket töreniyle yeni görev yerlerine uğurlandı.

Emek ve Özveri Plaketle Taçlandırıldı

Birlikte omuz omuza verilen başarılı bir eğitim-öğretim yılının ardından gerçekleştirilen törende duygusal anlar yaşandı. Okul idaresi ve meslektaşlarının hazır bulunduğu programda; okuldan ayrılan öğretmenlere, sergiledikleri üstün gayret ve fedakarlıklar anısına Okul Müdürü tarafından teşekkür plaketleri bizzat takdim edildi.

"Güzel Anıları Sevgiyle Hatırlayacağız"

Okulun resmi kanallarından yayımlanan veda ve teşekkür mesajında, geride bırakılan güzel anılara ve mesleki dayanışmaya vurgu yapılarak şu ifadelere yer verildi:

"Birlikte emek verdiğimiz güzel bir yılı daha geride bırakırken, bu anlamlı plaketler için kıymetli idaremize ve özveriyle çalışan tüm öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz. Yeni görev yerlerine uğurladığımız değerli meslektaşlarımıza başarı ve mutluluk diliyor, birlikte biriktirdiğimiz güzel anıları sevgiyle hatırlayacağımızı biliyoruz."

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER